قزوین ؛

افتتاح 52 پروژه عمرانی طی دهه فجر در تاکستان

فرماندار تاکستان گفت: 52 پروژه عمرانی طی دهه فجر با اعتبار 600 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ایرج حیدری  اظهار کرد: هوشیاری و فرمانبرداری از رهبری الهی سبب پیروزی انقلاب اسلامی و به زانو درآوردن استکبار در مقابل اراده ملت مسلمان شد.

وی اضافه کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قوانین کشور براساس برنامه‌های دیکته شده از سوی ابرقدرت‌ها تدوین می‌شد و به اجرا در می‌آمد، اما با پایان دوره طاغوتیان اسلام عملی نه تنها در تار و پود زندگی ملت ساری و جاری شد، بلکه دایره نفوذی جهانی پیدا کرد.

فرماندار تاکستان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی و اثرگذاری کشور در معادلات جهانی به پاس پیروی از ولایت فقیه، خون‌های مطهر شهیدان و استقامت در برابر زورگویی‌های مستکبران به دست آمده و تداوم آن در گرو ادامه همین راه است.

حیدری تصریح کرد: در دهه فجر امسال همزمان با سراسر کشور 52 پروژه در شهرستان تاکستان با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی را در بر می‌گیرد.

وی به انتخابات مهم پیش‌رو اشاره کرد و گفت: دست‌اندرکاران اجرای انتخابات در شهرستان تاکستان در تلاش هستند در فضایی آرام و سالم زمینه مشارکت حداکثری مردم را که از منویات مقام معظم رهبری است، فراهم آورند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.