اصفهان؛

نيروگاه 100 كيلوواتي سالن همايش‌ها آغاز یک راه است

شهردار اصفهان گفت: افتتاح نيروگاه خورشيدی مركز همايش‌های بين‌المللی امام خامنه‌ای (مد ظله ‌العالي) آغاز راه است و تلاش ما بر اين است تا در اين مسير اقدامات ديگری را نيز به انجام رسانيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه برنامه «هر هفته چند افتتاح» با اشاره به اینكه این نیروگاه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: شهردار اصفهان در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی را برای شهر اصفهان و شهروندان در نظر گرفته است.

‌وی با اشاره به افتتاح نیروگاه خورشیدی مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، گفت: در هفته‌های گذشته تفاهم‌نامه‌هایی را با شركت‌های خارجی از جمله یك شرکت آلمانی امضا کرده‌ایم.

شهردار اصفهان با اشاره به حركت شهرداری اصفهان به سمت انرژی‌های پاك تصریح کرد: شهرداری اصفهان بر همین اساس نیروگاه 100 كیلوواتی سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را احداث کرده است.

وی در ادامه به میانگین تابش خورشید در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: میانگین تابش خورشید در شهر اصفهان روزانه نزدیك به 4.5 كیلووات ساعت بر متر مربع است و سالانه نزدیك به 330 روز تابش آفتاب داریم به همین سبب تولید انرژی الكترونیكی از این طریق در اصفهان راهكاری درست و مناسب است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.