قطع یارانه افراد بالای 18 سال فاقد کارت ملی

فردا آخرین مهلت تعیین و تکلیف یارانه بگیران بالای 18 سالی است که فاقد کارت ملی هستند.

محبی** فردا آخرین مهلت تعیین و تکلیف یارانه بگیران بالای 18 سالبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش طبق اعلام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر اساس ماده 4 آیین نامه اجرایی از ماده هفت قانون هدفمند سازی یارانه ها تمامی هموطنان بیشتر از 18 سال سن که داری شماره ملی بوده اند اما تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده اند موظف اند که حداکثر تا تاریخ 15 بهمن ماه سال جاری اقدامات لازم را برای دریافت کارت ملی انجام دهند.

بر این اساس دو میلیون نفر فاقد کارت ملی تا فردا 15 بهمن ماه فرصت دارند تا تکلیف خودر ا مشخص کنند به طوری درصورت نداشتن کارت ملی و شماره ملی مشمول حذف یارانه خواهند شد.

احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پیش از این اعلام کرده بود که افرادی که نسبت به دریافت کارت ملی خود اقدام نکرده اند یارانه بهمن ماه  آنان قطع می شود.

این در حالی است که این افراد وقتی برای دریافت کارت و یا شماره ملی خود مراجعه می کنند زمان انجام کار اداری آنها به روزهای بعد از تاریخ مذکور موکول می شود.

لازم به ذکر است که نگرانی هایی برای افراد دارای کارت ملی قدیمی مبنی بر حذف یارانه شان به وجود آمده و تصورشان برآن بوده است که باید برای دریافت یارانه شان کارت ملی هوشمند داشته باشند که وزارت تعاون و کار ورفاه اجتماعی اطمینان معتبر بودن کارت های ملی قدیمی را به افراد داده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: اقتصادی ، روستا ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
سلام من 17 اسفند نسبت به دریافت کارت ملی اقدام کردم
ولی یارانه ی اسفند من واریز نشد
مراحل پیش ثبت نام انجام دادم
ایا یارانه ی ماه بعد من واریز میشه یاخیر؟
ایا دیگر یارانه به من تعلق نمیگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
چرا باید قطع شود؟
آخرین اخبار