قوچان نژاد: با شناخت خوب حریفمان را شکست دادیم

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان گفت: شناخت خوبی از تیم کاله مازندران داشتیم و با این شناخت به پیروزی رسیدیم.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ثامن الحجج خراسان مقابل کاله در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ، گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. شاگردان من خواسته‌های کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و به هدفی که داشتند رسیدند.

وی ادامه داد: پیش از این دیدار سعی کردیم با آنالیز دقیق شناخت خوبی از حریف بدست بیاوریم و این شناخت منجر شد با استفاده از نقاط ضعف کاله برنده این دیدار شویم. البته بازیکنان کاله نمایش خوبی داشتند و ما در همه ست ها با نتایج نزدیک برنده شدیم.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان اضافه کرد: کاله تیم بزرگی است و از بازیکنان و مهره‌های خوبی بهره‌مند است و واقعا نمی‌دانم این تیم چرا نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. 

وی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: دیدار بسیار حساسی را پیش رو داریم. باید حتما در آن دیدار پیروز شویم تا صعودمان به عنوان تیم چهارم را قطعی کنیم. تیم شهرداری تبریز به خوبی در دو هفته اخیر نتیجه گرفت و در کمال تعجب دو تیم قدرتمند لیگ را شکست داد. دیدار با تبریز برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار