قوچان نژاد: اردکان نمایش خیره‌کننده‌ای داشت/ به هدف خود رسیدیم

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان گفت: تیم آرمان اردکان با بهره‌مندی از مهره‌های خوبی که در اختیار دارد نمایش بسیار خوبی در دیدار با تیم ما داشت.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم والیبال ثامن الحجج خراسان با آرمان ورزش اردکانف گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما برای تضمین حضورش در پلی‌اف به پیروزی در این دیدار احتیاج داشت و آرمان هم برای زنده نگه داشتن امیدش نیاز داشت مقابل ما برنده شود.

وی ادامه داد: حساسیت بالای این دیدار منجر شده بود هر دو تیم با تلاش مضاعف مقال هم صف‌ارایی کنند و بازی دیدنی و جذابی از آب درآمد. تیم والیبال آرمان اردکان بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارند و آن ها در بسیاری از دقایق بازی تیم ما را تحت فشار گذاشتند.

قوچان نژاد ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ثامن، گفت:  خوشبختانه تک تک نفرات تیم وظایف خود را به خوبی انجام دادند و تا امتیاز پایانی جنگیدند. مصطفی‌وند با وجود سرماخوردگی شدید عملکرد بسیار خوبی داشت و بدون شک بهترین بازیکن تیم من در این دیدار بود.

سرمربی تیم ثامن الحجج خراسان با اشاره به دیدار هفته بعد تیمش مقابل کاله گفت: برای این که صعودمان به عنوان تیم چهارم را قطعی کنیم باید مقابل کاله به برتری برسیم. هرچند کسب این پیروزی راحت نخواهد بود و کاله به راحتی شکست را پذیرا نمی‌شود. اما در مجموع تلاش ما این است که با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی بتوانیم در دیدار با کاله به پیروزی برسیم تا دیدار هفته آخر مقابل شهرداری تبریز برای ما جنبه تشریفاتی داشته باشد.

وی افزود: هدف‌گذاری تیم والیبال ثامن ‌الحجج از بدو حضورش در این دروه از مسابقات لیگ برتر والیبال حضور در مرحله پلی‌آف بود که خوشبختانه محقق شد. حالا اگر بتوانیم به عنوان تیم چهارم راهی پلی‌آف شویم که شرایط خیلی هم بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار