قزوین ؛

۲۷ مجتمع رفاهی و خدماتی در استان قزوین فعالیت می کند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان قزوین ۲۷ مجتمع خدماتی و رفاهی در استان قزوین در حال بهره برداری و ۱۲ مجتمع در حال احداث است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛رحمت شعبانی افزود: در ایام دهه فجر سه مجتمع نیز افتتاح می شود که یکی از مجتمع های مهم استان با حضور استاندار قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت که از مجموعه های مدرن و بزرگ استان محسوب می شود.

وی افزود: مجتمع الماس درخشان سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مسیر قزوین به آبیک در محدوده شهر محمدیه در دهه فجر به بهره برداری رسید.

شعبانی تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید که با افتتاح آن برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اظهارداشت: در فاز اول این مجتمع رفاهی، نمازخانه، جایگاه سوخت، بنزین و نفت گاز، رستوران، واحدهای تجاری و پذیرایی ویژه اتوبوسها، کارواش، تعمیرگاه و تعویض روغنی پیش بینی شده است.

وی گفت: در فاز دوم نیز غرفه های تجاری، خدماتی، فست فود، با ظرفیت ۱۰۰ نفر، رستوران با ظرفیت ۸۰۰ نفر، فروشگاه و چند رستوران ساخته شده است.

شعبانی یادآورشد: برای احداث این مجتمع بزرگ بین راهی ۱۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است و درفاز سوم این مجتمع نیز توقفگاه برای استراحت و پذیرایی از رانندگان خودروهای سنگین، متل بین راهی، سالن های ویژه سوغات پیش بینی شده است که در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین تصریح کرد: این مجموعه دارای رستوران، فست فود، کافی شاپ، فروشگاههای عرضه سوغات محلی، هایپر مارکت، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، تعمیرگاه، خدمات خودروی، محوطه و فضای سبز و جایگاه سوخت است.

وی بیان کرد: در دهه فجر سه مجتمع خدمات رفاهی در استان به بهره برداری می رسد که با این وضعیت تعداد مجتمع ها به ۳۰ واحد افزایش خواهد یافت.

شعبانی تصریح کرد: یک مجتمع رفاهی نیز سال آینده افتتاح می شود و با این وضعیت در برخی مسیرها دیگر نیازی به ساخت مجتمع های جدید نداریم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین یادآورشد: این مجتمع ها از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود که در حال حاضر با استقبال روبرو شده و از نظر تعداد چون در مسیر استانهای شمال و غرب کشور قرار داریم و بیش از ۸۰ درصد مسافران استان عبوری هستند در ردیف پنجمین دارندگان مجتمع های خدماتی هستیم.

شعبانی یادآورشد: در محورهای بزرگراهی قزوین به کرج ظرفیت احداث مجتمع های بین راهی تکمیل است اما در مسیر قزوین به رشت و قزوین به زنجان نیازمند سرمایه گذاری هستیم و اگر متقاضی باشد حمایت می کنیم.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.