ایلام؛

تایید صلاحیت 10 داوطلب نمایندگی مجلس دهم در حوزه انتخابیه دهلران

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران از تایید صلاحیت 10 داوطلب برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از  ایلام؛ امیدعلی سبزی اعلام کرد: از مجموع 27 داوطلبی که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ثبت نام کرده بود در نهایت پس از سه مرحله بررسی ها توسط هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان 10 نفر تایید صلاحیت شدند.

سبزی اضافه کرد: اعضای اصلی هیات های اجرایی مجلس دهم در این حوزه شامل 121 نفر عضو اصلی و 55 نفر عضو علی البدل است. 

وی افزود: تعداد عوامل اجرایی انتخابات در مجلس نهم در این حوزه انتخابیه چهار هزار نفر بود که در دوره دهم پیش بینی می شود عوامل اجرایی با توجه به اضافه شدن دو بخش به این حوزه انتخابیه به چهار هزار و 200 نفر افزایش یابد.

سبزی گفت: تعداد شرکت کنندگان واجد شرایط در انتخابات مجلس نهم در این حوزه انتخابیه 114 هزار نفر بود ولی در این دوره پیش بینی می شود این تعداد به 118 هزار نفر برسد.

فرماندار دهلران اظهار کرد: در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی تعداد ثبت نام کنندگان 17 نفر بود ولی در دوره دهم 27 نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل با رشد 58 درصدی همراه است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.