ساری ؛

برگزاری 30هزار کرسی آزاداندیشی دانش آموزان در مدارس کشور

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشورگفت : به همین منظَور 30 هزار کرسی آزاداندیشی ویژه دانش آموزان در مدارس کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری، داوود روستایی روز در همایش فصل حضور که با حضور دانش آموزان وفرهنگیان مازندران در ساری برگزار شد افزود: هم اکنون تعدادی از این کرسی های آزاد اندیشی در مدارس برگزار شد و این روند تا زمان برگزاری انتخابات ادامه خواهد یافت .

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور از برگزاری همایش انتخاباتی دانش آموزی بصورت شهرستانی و استانی در کشور خبرداد و ادامه داد: برای این منظور 400همایش شهرستانی و 32 همایش استانی برگزار می شود.

وی برگزاری این کرسی های آزاد اندیشی و همایش ها را در رشد اجتماعی و تبیین مسائل انتخابات برای دانش آموزان حائز اهمیت دانست.

روستایی گفت: سازمان دانش آموزی بدنبال ایجاد شور و هیجان انتخابات در دانش آموزان است تا حضور حماسی و پررنگ در انتخابات را شاهد باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، بزرگترین امتیاز نظام جمهوری اسلامی ایران را اتکا به آرای ملت دانست و گفت : ویژگی نظام دینی کشورمان مبتنی بر آرای عموم مردم است .

سید علی قاسمی ادامه داد : حضور حداکثری مردم تلاش ویژه مسئولان برگزار کننده انتخابات است که برای دستیابی به این هدف تلاش ها به این سمت وسو است .

بیش از 480 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در استان مازندران تحصیل می کنند.
انتهای پیام/پ

برچسب ها: برگزاری ، مدارس ، کشور ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.