هوگوپوشان برای حضور در مسابقات آسیایی به مصاف هم می روند

مرحله دوم رقابت‌های انتخابي تيم ملي تكواندوی زنان شنبه 24 بهمن در محل خانه تکواندو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛پیش ازبا آغاز اردوي تيم ملي تكواندوي زنان كشورمان براي شركت در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي 2016 قرار بود که نفرات راه یافته به مرحله نخست اردوی تیم ملی در روز 26 بهمن ماه در دومین مرحله انتخابی تیم ملی با هم پیکار کنند. اما با شروع اردو ها مهرو كمراني سرمربي تيم ملي تكواندوي كشورمان در اين رقابت‌ها، زمان پيكارهاي مرحله دوم انتخابي را به روز شنبه (24 بهمن‌ماه) موكول كرد. وزن‌كشي براي اين مسابقات نيز از ساعت 18 تا 20 روز جمعه (23 بهمن‌ماه) است.
الهام ابراهیمی و شکیلا کلهر در وزن اول، ناهید کیانی و سارا فتحی در وزن دوم، سودابه پورصادقی و بهاره ندرخانلو در وزن سوم، روناک حسین زاده و فاطمه پایدار در وزن چهارم، فاطمه سعیدی و مهسا جدی در وزن پنجم، حنانه همتی و فاطمه روحانی در وزن ششم، شکرانه ایزدی و فاطمه مصطفایی در وزن هفتم، مریم سهرابی و نفیسه رنگرززاده که با پشت سرگذاشتن حریفانشان در مرحله نخست مسابقات انتخابی به همراه هانیه اخلاقی، فاطمه کلاسنگیانی، طیبه پارسا و مژگان زادمحمد نفرات منتخب از سوی کادر فنی به اردو راه یافتند ، در در مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی در روز 24 بهمن به مصاف هم می روند. با برگزاري رقابت‌هاي مرحله دوم انتخابي، تعداد نفرات حاضر در اردو كاهش پيدا خواهد كرد.
یادآور می شود: هدايت تیم ملی زنان در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 برعهده مهرو كمراني بعنوان سرمربي، فاطمه صفرپور بعنوان مربي و مهناز حسين زاده بعنوان كمك مربي خواهد بود.
گفتنی است:بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي (G4)، چهارم و پنجم ارديبهشت‌ماه 95 در شهر «مانيلا» فيليپين برگزار مي‌شود. تيم ملي زنان كشورمان در بيست و يكمين دوره اين رقابت‌ها يك مدال نقره و سه برنز را بدست آورد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار