ملی پوشان تکواندو برای شركت در المپيك آزمايشی سه‌شنبه به برزيل می روند

تيم ملی ايران با تركيب آرمين هادی پور و اميد عميدی برای حضور در مسابقات المپيك آزمايشی ريودوژانيرو 2016، سه شنبه (27 بهمن‌ماه) عازم برزيل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، (پیكارهای المپیك آزمایشی ریو (G1 در رشته تكواندو از روز شنبه (یكم اسفندماه) طی دو روز به میزبانی شهر «ریودوژانیرو» و در پارك المپیك «كاریوكا» برگزار می شود كه در این رویداد آزمایشی از 16 كشور برتر رنكینگ نوامبر 2015 دعوت شده ‌است.

این رقابت‌ها در دو وزن 58- و 80+ كیلوگرم مردان و 49- و 57- كیلوگرم زنان انجام می شود كه باتوجه به رنكینگ نمایندگان كشورمان، ایران می‌تواند در دو وزن اول و چهارم مردان نماینده داشته باشد.

باتوجه به اینكه سهمیه حضور در این رقابت‌ها به كشور تعلق گرفته است، انتخاب نفرات اعزامی به این مسابقات برعهده كادرفنی هر كشور بود كه با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تكواندوی كشورمان، آرمین هادی پور در وزن 58- كیلوگرم (وزن اول المپیكی) و امید عمیدی در وزن 80+ كیلوگرم (وزن چهارم المپیكی) نمایندگان كشورمان خواهند بود.

بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باك بعنوان مربی هدایت تیم ملی تكواندوی كشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارند و سعید مطوری نژاد بعنوان پزشك در كنار تیم حضور دارد.

مسابقات المپیك آزمایشی در رشته تكواندو، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنكینگ المپیك تعلق می‌گیرد.

این مسابقات با هوگوی Daedo برگزار خواهد شد.

تكواندوكاران كشورمان سه شنبه (27 بهمن‌ماه) ساعت 21:10 راهی برزیل می‌شوند.

تیم ملی تكواندوی كشورمان در سه وزن 58-، 80- و 80+ كیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به كسب سهمیه المپیك ریودوژانیرو شده است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار