نماز جماعت ظهر و عصر در راهپیمایی 22 بهمن برپا می‌شود

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: با برپایی نمایشگاه عکس و کتاب مساجد در مسیرهای راهپیمایی قصد معرفی مساجدی که نقش محوری در دوران انقلاب داشتند و همچنین مساجد شاخص حال حاضر را داریم.

منصور باقران، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این ستاد در آستانه طلیعه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با کمیته مساجد دهه فجر و مشارکت دستگاه‌های اجرایی  قصد دارد تا در روز 22 بهمن شرایط برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر را در مسیر برگزاری راهپیمایی با شکوه هر چه تمام‌تر فراهم سازد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز خاطر نشان کرد: در تهران علاوه بر همه مساجد محورهای اصلی و فرعی در 15 نقطه شهر از جمله 14 مدرسه و ادارات دولتی مسیر های اصلی، نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی با محوریت نماز را در سراسر کشور در قالب‌های کودک و نوجوان، توزیع محصولات تبلیغی و ترویجی، معرفی و عضو گیری شبکه ملی امین (یاوران نماز)  و همچنین تصحیح قرائت نماز در نظر گرفته‌ایم.

باقران همچنین از برگزاری مسابقات عمومی در راهپیمایی 22 بهمن با مشارکت مراکز صداوسیمای استان‌ها خبر داد و افزود: با برپایی نمایشگاه عکس و کتاب مساجد در مسیرهای راهپیمایی قصد معرفی مساجدی که نقش محوری در دوران انقلاب داشتند و همچنین مساجد شاخص حال حاضر را داریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار