اصفهان؛

مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس در نمایشگاه اصفهان

مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس در بازدید از نمایشگاه بزرگ اصفهان، این طرح را یک شهر بزرگ نمایشگاهی بی نظیر برای ایران دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس در سفر به اصفهان گفت: مرکز نمایشگاهی بزرگ اصفهان برای جذب مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی باید امکانات کامل هتل و اقامت، گمرک، بانک، انبار و دیگر مراکز خدماتی و رفاهی را در اختیار داشته باشد.

کاترین فش ریتر افزود: مرکز نمایشگاهی پاریس با هدف گسترده تر کردن فضای سبز و مراکز اقامتی با بودجه ای افزون بر 500 میلیون یورو در حال بازسازی است و به همین دلیل فضاهای جانبی از اهمیت زیادی در طرح های نمایشگاهی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز گفت: ساختمان پشتیبانی گمرک در این طرح بین المللی پیش بینی شده است تا مشکلی برای غرفه داران خارجی ایجاد نشود.

رسول محققیان گفت: به منظور ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات الگوی نوینی که در همه مراکز نمایشگاهی جهان وجود دارد در این طرح اجرا می شود.

وی افزود: تمام مجموعه های خدماتی مستقر در نمایشگاه، منبع تغذیه خود را در این مرکز قرار خواهند داد و با هماهنگی شرکت مخابرات استان، این مرکز دارای فیبر نوری ویژه و مستقل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان اظهار کرد: عمر مفید ساختمان این طرح 200 سال است و در مقابل زلزله هفت ریشتری نیز مقاوم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تصریح کرد: زمین درنظر گرفته شده برای طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان در ضلع شمالی زاینده رود و در دامنه غربی کوه سرو شبادران درمنطقه روشن دشت با مساحت۷۰ هکتار قرار گرفته است. 


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.