سمنان؛

استفاده از سامانه قوانین مالیاتی در استان سمنان

از طریق نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عامل اندروید، امکان ذخیره‌سازی قوانین مرتبط با مالیات‌های مستقیم، مالیات بر ارزش‌افزوده و تجارت فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از ایجاد سامانه آموزشی قوانین مالیاتی در این استان خبر داد و گفت: از طریق نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عامل اندروید، امکان ذخیره‌سازی قوانین مرتبط با مالیات‌های مستقیم، مالیات برارزش‌افزوده و تجارت از طریق نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عامل اندروید که به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی کشور نیز متصل است؛ فراهم شد.
عباس بی‌نیازبا اشاره به امکان ذخیره‌سازی قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده و قانون تجارت از طریق نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عامل اندروید، بیان کرد: کارکنان امور مالیاتی در استان سمنان و مؤدیان مالیاتی این استان می‌توانند از طریق نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عامل اندروید از آخرین اصلاحات محتوای قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده و قانون تجارت مطلع شوند.
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به قابلیت نرم‌افزارهای مورداشاره اظهار داشت: محتوای آموزشی تحت سیستم‌عامل اندروید قابلیت نصب و بهره‌برداری بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل فوق را دارند.
به گفته بی‌نیاز، خصوصیت دیگر نرم‌افزارهای ذکرشده، امکان استفاده به‌صورت آفلاین از این نرم‌افزار بوده و به‌صورت بر خط نیز می‌توان مطالب موجود آن را به اشتراک گذاشت.
 وی به قابلیت‌های دیگری نظیر جستجوی سریع در متن محتوای ذخیره‌شده و تمامی بخشنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و تبصره‌ها اشاره وبیان کرد: متقاضیان محترم می‌توانند از طریق تلفن همراه خود به آدرس اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی مراجعه کرده و از آن بهره‌مند شوند.انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.