استقبال از بهار با نمایشگاهی گروهی در نگارخانه «اریک»

نگارخانه اریک در روزهای پایانی سال قصد دارد با اعلام فراخوان نقاشی به استقبال بهار برود.

احمد کوچکیان، مدیر نگارخانه «اریک» که تاکنون با اعلام فراخوان‌هایی در زمینه‌های گوناگون هنری، موجب جذب و کشف هنرمندان مستعد جوان شده است، در آخرین روزهای سال با اعلام فراخوان دیگری اقدام به برگزاری نمایشگاهی در این روزها کرده است.

کوچکیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این فراخوان گفت: در ادامه تلاش‌ها و هدف این نگارخانه برای هنرمند‌پروری، تجاری کردن هنر و کمک به رشد جوانان در این عرصه بار دیگر با اعلام این فراخوان قصد داریم تا دریچه‌ دیگری را به روی هنر باز کنیم.

وی افزود: این آخرین نمایشگاه و فراخوانی است که نگارخانه «اریک» در روزهای پایانی سال برگزار می‌کند و به جهت نزدیکی آن به روزهای نوروزی قصد داریم تا پس از انتخاب، آثار این نمایشگاه را با عنوان «استقبال از بهار» برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برخلاف فراخوان و نمایشگاه قبلی که با موضوع و عنوان «چهره نقاش» برگزار شد، در این فراخوان، به جهت باز گذاشتن دست هنرمندان، موضوع، تکنیک، متریال و ابعاد را آزاد گذاشتیم اما تلاش بر این است تا جهت کلی کارها را به سمت نو شدن سوق دهیم.

مدیر نگارخانه «اریک» در پایان خاطرنشان  کرد: هر شرکت‌کننده تا 10 اسفند ماه فرصت دارد تا در این فراخوان ثبت‌نام کند و بعد از آن از 10 تا 17 اسفند زمان ارسال کارها و در نهایت 20 تا 27 اسفند نیز نمایشگاهی از آثار منتخب برگزار می‌شود که در این مورد اولویت انتخاب با آثاری است که تا به حال در هیچ نمایشگاهی شرکت نداشته و تازه هستند.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار