تصویب بودجه 83 میلیارد تومانی پلیس راهور در شورای شهر

شورای شهر تهران برای سال 95 بودجه 83 میلیارد تومانی پلیس راهور تهران را مشروط به ارائه اطلاعات به شهرداری به تصویب رساند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای شهر تهران اعضای شورای به بررسی ادامه تبصره های بودجه شهرداری تهران پرداختند.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تبصره 21 شهرداری تهران که به بودجه پلیس راهور اختصاص دارد ،اظهار داشت:بودجه پیشنهادی شهرداری برای پلیس راهور در سال 95، 105میلیارد تومان بود وشورای شهر آن را روی 83 میلیارد تومان بست.

وی افزود: روزانه حدود 5میلیون خودرو در شهر تهران در حال تردد هستند اما تعداد آن‌ها در بانک اطلاعاتی شهرداری 1میلیون خودرو ثبت شده است و متاسفانه پلیس راهور در ارائه اطلاعات به شهرداری همکاری نمی کند و اطلاعات را امنیتی می داند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: همچنین شورای شهر 20درصد عوارض تردد خودرو ها در شهر تهران را برای انگیزش به پلیس راهور اختصاص داده است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بندی باید به تصویب برسد که بر مبنای آن اختصاص بودجه به پلیس راهور مشروط به ارائه بانک اطلاعاتی به معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری باشد.

دبیر در توضیح صحبت های چمران بیان کرد: 250ملیلیارد تومان سهم شهرداری تهران از محل جرائم رانندگی است که متاسفانه دولت تا کنون یک ریال هم پرداخت نکرده است در صورتی که تا امروز 300ملیلیارد تومان از این محل بودجه دولت وصول شده است وحتی فرماندهی ناجا نیز سهم پلیس راهور را از این محل پرداخت نمی کند.

در نهایت با رای اعضای شورای شهر 83 میلیارد تومان بودجه پلیس راهور مشروط به ارائه اطلاعات به شهرداری به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار