مهاباد؛

سفر یکی از کاندیداهای خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی به مهاباد

آیت الله عباس شاه رفعتی از کاندیداهای خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی ، با حضور در یکی از مساجد شهرستان مهاباد ، با جمعی از مردم دیدار کرد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ آیت الله شاه رفعتی در جمع مردم در مسجد جامع یکی از محلات شهر مهاباد ، به نام پشت تپ حضور پیدا کرد و به سخنرانی و گفتگو با مردم پرداخت.

وی گفت : علاقه قلبی و داشتن شاگردان زیادی از استان آذربایجان غربی باعث شد از این استان در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کنم

آیت الله شاه رفعتی افزود : مجلس خبرگان رهبری بعنوان یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است که متاسفانه شناخت زیادی از آن در بین مردم وجود ندارد در حالی که این نهاد یکی از وظایف اصلی و کارکردهای مهمی چون انتخاب رهبر بصورت غیرمستقیم توسط مردم را برعهده دارد.

وی اضافه کرد : مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی سبب شده کشورهای دیگر و دشمنان نظام توجه ویژه ای به ایران داشته باشند بطوری که بعد از رحلت امام خمینی (ره) انتظار داشتند انقلاب اسلامی از هم بپاشد ولی انتخاب بجا و شایسته مقام معظم رهبری باعث شد انتظار دشمنان به یاس تبدیل شود.

گفتنی است آیت الله عباس شاه رفعتی جزو اولین ثبت نامی های این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان قم بود که در حوزه انتخابیه آذربایجان غربی ثبت نام کرده است.

میر علی اکبر قریشی ، عسگر دیر باز ، جواد مجتهد مشهور به مجتهد شبستری و منصور مظاهری کرونی دیگر نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجانغربی هستند.

فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از روز22 بهمن 1394 آغاز شده و تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.