ایلام؛

ماهواره سم کشنده اخلاق انسانی و اسلامی است

فرمانده انتظامی ایلام گفت: ماهواره به سمی کشنده برای از بین بردن اخلاق انسانی و اسلامی تبدیل شده است.

ماهواره سم کشنده اخلاق انسانی و اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام و به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی دولتی اظهار داشت: برنامه‌های تولیدی ماهواره، خطرناک‌ترین تهدید فرهنگی جامعه بوده که از سوی استکبار جهانی برای انحطاط اخلاقی و سقوط هویت دینی مسلمانان طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به آثار مخرب و آسیب‌های استفاده از برنامه‌های ماهواره افزود: امروز غرب با استفاده از این برنامه‌ها، ارزش‌های خانوادگی و هویت جوانان کشور را نشانه گرفته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: باید برای مقابله با این ابزار جنگ نرم با هوشیاری کامل عمل شود، چراکه دشمنان با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های کلان برای دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: تمام دستگاه‌های مرتبط با این حوزه باید فعال شوند و با توجه به هجمه شدید فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره، ایمن‌سازی خانواده‌ها و به ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی با ساخت برنامه‌های هنجارشکن ماهواره‌ای در صدد نابودی بنیان خانواده برآمده و اکنون کارشناسان فرهنگی باید با تمسک به برنامه‌های انسان‌ساز دین مبین اسلام به مقابله با این تهدید بپردازند.

دولتی یادآور شد: خانواده‌ها نیز باید به دقت مواظب و هوشیار باشند تا بتوانیم در این جنگ نامحسوسی که دشمن علیه انقلاب و جامعه راه انداخته است، پیروز شویم و آنان را شکست دهیم.

* احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر، راهبرد مقابله با برنامه‌ها مخرب ماهواره

فرمانده انتظامی استان ایلام بر لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان راهبرد اساسی مقابله با بی‌حجابی به عنوان پدیده شوم برنامه‌های ماهواره‌ای نیز تاکید کرد.

وی اظهار داشت: اشاعه فرهنگ بی‌حجابی از حربه‌های نظام سلطه علیه نظام اسلامی است که با استفاده از چندین شبکه ماهواره‌ای در صدد ترویج آن در جامعه هستند.

دولتی افزود: دشمنان از گذشته سعی داشته‌اند تا نماد حجاب را از مسلمانان بگیرند و در حال حاضر هم با استفاده‌ از رسانه‌های مختلف به فکر مقابله با حجاب و اسلام هستند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.