معاون استاندار تهران: عمده نارضایتی مردم به عملکرد دستگاه‌های اداری معطوف می‌شود

معاون استاندار تهران گفت: بدنه تشکیلی اداری کشور بیش از حد معمول فربه شده و ضرورت چابک سازی مضاعف در این عرصه اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

معاون استاندار تهران: عمده نارضایتی مردم به عملکرد دستگاه‌های اداری معطوف می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید شهاب الدین چاوشی معاون اجتماعی و سیاسی استانداری تهران در همایشی که برای بزرگداشت مقام زن و نقش آن در سرنوشت کشور در سالن شهید طهانی شهرستان ملارد برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) در جمع خبرنگراان اظهار کرد: زنان این مرز و بوم از مفاخر کشور و میهن اسلامی به شمار می‌روند و همواره نقش بسزایی را در تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این مرز و بوم ایفا کرده اند.

وی افزود: به طور یقین به برکت حضور سازنده بانوان در ابعاد گوناگون شاهد پیشرفت و شکوفایی مضاعف درتمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگ و سیاسی و ... بوده ایم.

چاوشی با اشاره به لزوم چابک سازی بدنه اداری دولت عنوان کرد: غریب به 400 هزار نفر مدیر در کشور فعالیت می کنند که این امر نشان دهنده شیوع فرهنگ پشت میز نشینی است که باید برای زدودن و اصلاح آن تلاش شود.

معاون استاندار تهران گفت: ژاپن با آن همه پیشرفت و جمعیت 130 میلیونی خود در مجموع با 350 هزار کارمند و مدیر اداره می‌شود.

چاوشی عنوان کرد: عمده نارضایتی مردم از عملکرد دستگاه‌های اداری است و باید ساز و کاری اندیشیده شود که نیروی پشت میز نشین به نیرو و عناصری مولد مبدل شود.

 معاون اجتماعی و سیاسی استانداری تهران یادآور شد: در حال حاضر 20 یا 30 درصد جمعیت کشور به معیشت خود محتاج هستند که باید با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و سازنده بیکاری موجود به حد اقل ممکن کاهش یابد و حرکت در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دوام و قوام فزاینده پیگیری و استمرار یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار