متن معنادار پرویز پرستویی+ اینستاپست

پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی "بادیگارد" که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد، در اینستاگرام خود متنی معنادار را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بازیگرمجموعه هایی چون امام علی، آوای فاخته و خاک سرخ در پست شخصی اینستاگرام خود نوشت:از بهلول پرسیدند درقبرستان چه میکنی؟در جواب گفت:با جمعی نشسته ام که به من آزار نمیرسانند، حسادت نمی کنند، دروغ نمی گویند، طعنه نمیزنند، خیانت نمی کنند، قضاوت نمی کنند، مرا به یاد سرای آخرت می اندازند و بالاتر از همه ی اینها اگر از پیششان بروم، پشت سرم بد گویی نمی کنند!
متن معنادار پرویز پرستویی+ اینستاپست // نکته ای آموزنده در اینستاگرام بازیگر فیلم

این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون در پست دیگر خود نوشت:  آرزو ها باید از ته دل باشند. همگی به صف ایستاده بودند تا از آنها پرسیده شود؛ نوبت به او رسید: "دوست داری روی زمین چه کاره باشی؟"  گفت: می خواهم به دیگران یاد بدهم، پس پذیرفته شد! چشمانش رابست، دید به شکل درختی در یک جنگل بزرگ درآمده است. باخود گفت: حتما اشتباهی رخ داده است! من که این را نخواسته بودم؟!.... سالها گذشت تا اینکه روزی داغ تبر را روی کمر خود احساس کرد، با خود گفت : این چنین عمر من به پایان رسید و من بهره ی خود را از زندگی نگرفتم! با فریادی غم بار سقوط کرد و با صدایی غریب که از روی تنش بلند میشد به هوش آمد!حالا تخته سیاهی بر دیوار کلاس شده بود!عکس رضا قوامپور.


متن معنادار پرویز پرستویی+ اینستاپست // نکته ای آموزنده در اینستاگرام بازیگر فیلم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار