کرمان؛

انصراف 31 کاندیدای مجلس در کرمان

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 31 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکااسدی افزود: تاکنون 31 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و 116 نفر در میدان رقابت هستند.

وی ادامه داد: 4 نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، 8 نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، 2 نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و 4 نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر انصراف داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: همچنین 2 نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، 3 نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور، یک نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج و 7 نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار انصراف داده اند.

ذکااسدی اضافه کرد: تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه 29 بهمن ماه 94 آغاز شده است و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه 6 اسفند ماه 94 ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: بیش از 33 هزار نفر در استان کرمان در برگزاری انتخابات 7 اسفندماه 94 مشارکت می کنند که این افراد در 2 هزار و 164 شعبه اخذ رای شامل یک هزار و 258 شعبه ثابت و 906 شعبه سیار حضور می یابند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری نیز که از تاریخ 22 بهمن ماه 94 آغاز شده است هم تا 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات ادامه دارد.

ذکااسدی ابراز داشت: 2 میلیون و 38 هزار و 878 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان برای انتخابات 7 اسفندماه 94 داریم که از این تعداد 120 هزار و 173 نفر رای اولی هستند.

وی اظهار داشت: متولدین 7 اسفند 1376 و ماقبل آن واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین امنیت و سلامت انتخابات را امری مهم خواند و تاکید کرد: تدابیر لازم در همه زمینه های امنیتی اتخاذ شده و ارکان امنیتی استان کرمان به صورت آماده باش برای برگزاری انتخابات امن و سالم هستند.

ذکااسدی افزود: تدارکات و ملزومات مربوط به انتخابات اعم از تعرفه ها و صندوق های اخذ رای و سایر دستگاه های الکترونیکی در اختیار حوزه های اصلی و فرعی قرار گرفته است و استان کرمان از همه نظر آماده برگزاری انتخابات مشارکتی و امن است.

وی ادامه داد: از همه اقشار مختلف در استان کرمان دعوت می کنیم تا در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و با رای حداکثری خود به کاندیداهای مورد نظر موجبات تقویت نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.