کرمانشاه؛

تعیین 15 نفر در استان به عنوان بازرس ویژه این دوره از انتخابات

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: تعداد 15 نفر در استان به عنوان بازرس ویژه این دوره از انتخابات تعیین شدند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجتبی نیک کردار افزود:در این دوره انتخابات هر صندوق یک بازرس و هر 20 صندوق یک سربازرس دارند که همه بازرس‌ها و سربازرس‌ها را تعیین کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون تخلفات عمده‌ای در زمینه انتخابات در سطح استان نداشته‌ایم، گفت: موارد جزیی تخلف در زمینه تبلیغات کاندیداها داشته‌ایم که با همه آنها برخورد شده است.

 نیک کردار تصریح کرد: تخلفات جزیی در زمینه تبلیغات شامل نصب بنر و پلاکارد در محل‌های غیرمجاز و دیوارنویسی بوده که همه بنرها جمع آوری و دیوارنویسی‌ها هم پاک شدند.

وی گفت: خوشبختانه در این دوره انتخابات فضای آرام تبلیغاتی را از سوی طرفداران کاندیداها شاهد بودیم و این نشان می‌دهد فرهنگ انتخاباتی مردم تغییر کرده و از فضاهای هیجانی و احساسی انتخابات فاصله گرفته‌اند. 

نیک کردار شبکه‌های اجتماعی را عاملی موثر در جهت آرام کردن فضای تبلیغاتی کاندیداها در سطح معابر و خیابان ها عنوان کرد و افزود: به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات شبکه‌های اجتماعی تا حدی توانسته‌اند از بار هیجان تبلیغات در سطح خیابان ها کم کنند و به همین علت در این دوره فضای آرام تری را به نسبت دوره‌های پیشین در زمینه تبلیغات کاندیداها در سطح شهر شاهد بودیم. 

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تشدید نظارت‌ها را هم یکی دیگر از عوامل موثر در زمینه آرام شدن فضای تبلیغاتی کاندیداها عنوان کرد و افزود: امسال عوامل اجرایی و نظارتی تاکید زیادی بر معقول بودن مخارج و رفتارهای انتخاباتی کاندیداها داشتند و تاکید کردند که نظارت‌ها تا پایان انتخابات با جدیت اعمال خواهد شد و با متخلفین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.