تلاش داعش برای ساقط کردن جت‌های نظامی با موشک انداز‌های مدرن+ تصاویر

فروشنده های بدون واسطه تسلیحات در فیسبوک، به راحتی سلاح‌های مختلف را برای داعش فراهم می کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «میرور»؛ گروه تروریستی داعش برای خرید موشک انداز‌های مدرن MANPAD از فیس‌بوک وارد عمل شده است.

این پرتاب کننده موشک که با قیمت 50 هزار پوند (69 هزار دلار) در شبکه های اجتماعی و بدون واسطه به فروش می رسد قادر است هر مدل جت جنگی یا مسافربری را در آسمان منفجر کند.

«یوسف یعسیم» -- از حامیان داعش در ادلب سوریه -- با بهره گیری از شبکه های اجتماعی، به خرید تسلیحات سنگین از فروشنده های بی واسطه می پردازد. به گفته او این پرتاب کننده موشک که قابل حمل است، حتی به راحتی جتهای کوتاه‌برد نظامی و مسافری را هدف قرار می دهد.

تلاش داعش برای ساقط کردن جت‌های نظامی با موشک انداز‌های مدرن+تصاویر

تلاش داعش برای ساقط کردن جت‌های نظامی با موشک انداز‌های مدرن+تصاویر

داعش برای استفاده از شلیک کننده موشک MANPAD، سفارش خرید یک دوربین حرارتی موشک به قیمت 2900 پوند را به شرکت آمریکایی FLIR در اورگان نیز داده است. داعش با خرید سلاح، جنایات خود را در آسمان نیز گسترش می دهد.

گفته می شود در فیس بوک، پرتاب کننده موشک مخرب TOW که از تسلیحات غیرقابل فروش پنتاگون است، به فروش می رسد. موشک TOW یکی از تسلیحات ویژه سازمان جاسوسی آمریکا -سیا- برای شناسایی گروه های شورشی در عراق بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
خدالعنت کندکسانی راکه درحق مردم ظلم روا میدارند وباعث رانده شدن انسانهای ضعیف ازدامن دین ومذهب میگردند وشیاطینی همانندآمریکاوحامیان منتظر چنین افرادی هستندکه ازآنها درمقابله بااسلام سوء استفاده نمایند وچنین میشود که گروه هایی همانندداعش را درمقابله بااسلام وبشریت ساخته وپرداخته مینمایند.باتشکر وبه امید روزی که ظلم ازدنیا برچیده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
خدالعنت کنه ال سعود و داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
لعنت بر کفتارایه داعشی,خدایا هرچه سریعتر ریشه این ناپاکان را بخشکان الهی امین,الهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار