زنجان؛

تفاهم برای همكاری علمی – پژوهشی

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان گفت: تفاهم نامه همکاری علمی – پژوهشی بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با تحصیلات تکمیلی علوم پایه دانشگاه زنجان منعقد گردید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛عباسی افزود:این تفاهم نامه همسو با برنامه های کلان شرکت ملی پخش برای بهره گیری از توان علمی و پژوهشی دانشگاه ها، امضا شده است .

این مقام مسئول گفت:انجام طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از توانمندی ها و خدماتی از قبیل تجهیزات پژوهشی، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري، با موضوع های مرتبط با فعالیت های شرکت از جمله زمینه های همکاری مشترک مندرج در این تفاهم نامه است .

وی افزود:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی علاوه بر اين دانشگاه با دیگر مراکز علمی، پژوهشی نظير دانشگاه زنجان، دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان نیز تفاهم نامه های همکاری امضا کرده است و این تفاهم نامه ها با هدف گسترش همکاری های علمی و پژوهشی، همچنین تعامل بیش از پیش میان صنعت و دانشگاه امضا شده است.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.