نیویورک تایمز: کلینتون چه برنامه‌ای برای شکست دادن ترامپ دارد؟

نیویورک تایمز در گزارشی به برنامه‌های "هیلاری کلینتون" برای شکست دادن رقیب خود در حزب جمهوری‌خواه پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی نیویورک تایمز در گزارشی به قلم "اِمی چازیک" و "پاتریک هیلی" نوشت: در روزهایی که "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، رقیبان هم حزبی خود را در کارولینای جنوبی و نوادا پشت سر گذاشته است، "هیلاری کلینتون،" رقیب دموکرات وی، دیدارها و کنفرانس‌های متعددی را ترتیب داده است که در جریان آن به این سوال مهم پاسخ دهد: چگونه می‌خواهی در انتخابات عمومی، ترامپ را شکست دهی؟

بسیاری از دموکرات‌ها معتقدند اگر هیلاری کلینتون نامزد منتخب این حزب شود، بدون هیچ سختی می‌تواند ترامپ را شکست دهد و یک بار دیگر رئیس جمهوری دموکرات به کاخ سفید راه یابد. توجه به سه موضوع بسیار مهم شامل مهاجران، زنان و مسلمانان، برگ برنده کلینتون در مقابل ترامپ هستند. اگر کار به انتخاب میان ترامپ و کلینتون کشیده شود، زنان و لاتین زبان‌های آمریکا بدون شک به سود کلینتون رای خواهند داد.

مشاوران کلینتون تلاش می‌کنند بر روی نقاط ضعف ترامپ متمرکز شوند و با ارائه تبلیغاتی منفی علیه وی به رای دهندگان آمریکایی نشان دهند وی شایستگی احراز پست ریاست جمهوری نیست، به ویزه آنکه ادبیات وی بسیار خطرناک و تفرقه‌انگیز است. صحبت‌های ترامپ در جایگاه یک نامزد ریاست جمهوری نیز موجب بروز اختلاف میان اقشار مختلف مردم در آمریکا می‌شود و کشورهای زیادی را با واشینگتن دشمن می‌کند. حال تصور کنید وی با همین ادبیات شفاهی در جایگاه رئیس جمهور آمریکا قرار بگیرد. در آن زمان تضمینی برای حفظ روابط خوب میان آمریکا و دیگر کشورهای جهان وجود نخواهد داشت.

ناتوانی ترامپ از کنار آمدن با مسئولیت‌های ریاست جمهوری نیز یکی دیگر از نقاط ضعفی است که برای او عنوان می‌شود. البته کارشناسان به کلینتون هشدار دادند وی رسیدن به کاخ سفید را از دست خواهد داد، اگر ترامپ را دست کم بگیرد. هیلاری کلینتون در سال‌های فعالیت دیپلماتیک، راهکاری اختصاصی برای حذف رقبای خود داشت؛ اما موضوع ترامپ کاملا متفاوت است. ترامپ یک مرد بانفوذ و غیرقابل پیش‌بینی است که مشاوران کلینتون را در شناسایی تمام ابعاد شخصیتی ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
کچل حسن , حسن کچل!چه فرقی می کنه؟چه این رای بیاره!چه اون!بازبه قول معروف سگ زرد برادرشغاله!ساده لوحانه است که فکربکنیم این باشه بهتره یااون باشه واسه مابهتره!!!
آخرین اخبار