رونمایی پوستر جشنواره تئاتر عروسکی/ معرفی گروه بازبینی جشنواره تئا‌تر دانشگاهی

معرفی گروه بازبینی «بخش صحنه‌ای» نوزدهمین جشنواره تئا‌تر دانشگاهی و رونمایی پوستر جشنواره تئاتر عروسکی از اخبار تئاتر است.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گروه بازبینی «بخش صحنه‌ای» نوزدهمین جشنواره تئا‌تر دانشگاهی معرفی شدند.

بازبینی آثار راه‌یافته به مرحله دوم بخش صحنه‌ای نوزدهمین جشنواره تئا‌تر دانشگاهی ایران از امروز سه‌شنبه، ۱۱ اسفندماه آغاز شد.
 
گروه بازبینی متشکل از علی اکبری، بهزاد آقاجمالی، نسیم احمدپور، وحید رهبانی و علی شمس از امروز کار بازبینی مرحله دوم بخش صحنه‌ای را آغاز کرده‌اند که تا روز پانزدهم اسفندماه ادامه دارد.
 
برنامه بازبینی‌ها به شرح زیر اعلام می‌شود:
- دانشگاه هنر و معماری ۱۱ اسفند در پلاتوهای حاجیان
- دانشگاه سوره و تربیت مدرس ۱۲ اسفند در دانشگاه سوره
- دانشگاه هنر ۱۳ و ۱۴ اسفند در تماشاخانه هنر باغ ملی
- دانشجویان سایر دانشگاه‌ها ۱۴ اسفند در تماشاخانه هنر باغ ملی
- دانشگاه تهران ۱۵ اسفند در دانشگاه تهران
 
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران اردیبهشت و خرداد ۹۵ به دبیری بهنام نوایی برگزار می‌شود.


پوستر چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی رونمایی شد
پوستر دوره چهاردهمین جشنواره در دبیرخانه دائمی جشنواره با حضور دبیر جشنواره آقای محمد تقی پور و ستاد اجرایی جشنواره رونمایی شد.

موضوعات این دوره از جشنواره  با رویکردهایی چون  نو آوری و خلاقیت در خلق اثر، استفاده از تکنولوژی و نگاه خلاقانه به محیط زیست ، زندگی و سلامت شهری و موضوع آزاد  پایه گذاری شده است.
 
همچنین دبیرخانه جشنواره  اعلام کرد که از روز چهارشنبه 12 اسفند با حضوراستاد محمد اعلمی کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان  آغاز شده و تا 19اسفند در مکان باغ ملی به کار خود ادامه می دهد.

لازم به ذکر است چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان به دبیری محمد تقی پور از 7 تا 13 خرداد سال 95 برگزار خواهد شد. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات فراخوان و برنامه های جشنواره به دبیرخانه رسمی جشنواره بین المللی تئاتر واقع در تهران خیابان انقلاب ، تقاطع ولی عصر ، کوچه بالاور - ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر- طبقه اول مراجعه نمایند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.