مشحون: همه چیز را در حکیمیه دیدم/ محرومیت گرگانی‎ها قابل فرجام‌خواهی است

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه حواشی حکیمیه را از نزدیک دیده است اذعان کرد حکم محرومیت تماشاگران گرگانی قابل فرجام‌خواهی است.

محمود مشحون به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوشنبه این هفته در حکیمیه بودم و صفر تا صد حاشیه‌های پایان دیدار دانشگاه آزاد و شهرداری اراک را نزدیک دیدم. متاسفانه بازیکن خارجی شهرداری اراک، ناراحت است! به هرحال مطابق آنچه من دیدم، او مسبب حواشی به وجود آمده در حکیمیه بود و هواداران دانشگاه آشوب نکردند. 

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا حکم محرومیت تماشاگران شهرداری گرگان تا پایان رقابت‌های سوپرلیگ سختگیرانه نیست؟ توضیح داد: به نظر من اگر کمیته انضباطی حکمی غیر از این صادر می‌کرد ما زیر سئوال می‌رفتیم. آیا این درست است که هرتیمی به گرگان می‌رود با چنین اتفاقاتی روبرو شود؟ 

وی ادامه داد: البته این حکم قطعی نیست و در صورتی که شهرداری گرگان به فنیال راه یابد، قابل فرجام‌خواهی و تجدید نظر است اما در وضعیت فعلی اصرار داریم این حکم اجرا شود. معتقدم اگر با این حواشی برخورد جدی نشود، این اتفاقات تدوام می‌یابد.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال ایران، روز گذشته با صدور حکمی نسبت به حواشی دیدارهای پلی‌آف بسکتبال ایران در تهران و گرگان واکنش نشان داد. طی این حکم زوانکو بوژان، بازیکن کروات شهرداری اراک به دلیل توهین به تماشاگران دانشگاه آزاد، 10 میلیون تومان جریمه شد. همچنین تماشاگران شهرداری گرگان هم به دلیل پرتاب سنگ در دیدار این تیم برابر پالایش نفت آبادان تا پایان سوپرلیگ از تماشای بازی‌های خانگی تیم خود محروم شدند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار