برای دالاس ماوریکس و ایندیانا بازی کردم

مارشال:‌ امیدوارم با یک بازی خوب دانشگاه را ببریم

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار امیدواری کرد تیمش با برتری مقابل دانشگاه آزاد به نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران برسد.

رائول مارشال به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:‌ دوشنبه در حالی مقابل دانشگاه آزاد شکست خوردیم که می‌توانستیم تیم برتر میدان باشیم. بازی را خوب آغاز کردیم اما در کوارترهای دوم و سوم آن‌ها کمی بهتر از ما بودند. 

مارشال درباره حواشی دیدار دانشگاه‌ آزاد و شهرداری اراک اظهار کرد: نمی‌دانم اتفاقات آخر بازی از کجا آغاز شد و دلیلش چه بود اما وقتی متوجه شدم جو سالن متشنج شده است فقط به سمت رختکن رفتم و چیزی هم ندیدم. 

بازیکن آمریکایی شهرداری اراک در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند کار را در اراک یکسره کند و دانشگاه را از پیش رو بردارد؟ توضیح داد:‌ هردو تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برند و از تیم‌های خوب ایران به شمار می‌آیند. امیدوارم با انجام یک بازی خوب مقابل دانشگاه آزاد این تیم را در اراک شکست دهیم و راهی نیمه‌نهایی شویم. 

وی درباره سوابقش در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA گفت: علاوه بر حضورم در تیم دالاس ماوریکس،‌چند سال پیش پیراهن ایندیانا پیسرز را هم به تن کردم و برای این تیم هم به میدان رفتم. 

تیم بسکتبال شهرداری اراک فردا با پیروزی در بازی خانگی‌اش مقابل دانشگاه آزاد تهران،‌ جواز حضور در نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران را به دست می‌آورد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار