بازفید: ویدیویی که فاش می‌کند ترامپ با اوباما برای دست‌یابی به توافق هسته‌ای همکاری کرده است

بازفید در گزارشی نوشت جمهوری‌خواهان سرانجام برای از میان برداشتن ترامپ دست به کار شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «بازفید،» گروهی موسوم به «کهنه‌سربازان مخالف تواق ایران،» به تازگی ویدیویی را منتشر کرده و مدعی شده است «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در دست‌یابی به توافق هسته‌ای با ایران، با دولت اوباما همکاری کرده است. این گروه تابستان گذشته و با هدف جلوگیری از حصول توافق هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی، تشکیل شد. 

در ادامه گزارش امده است: این ویدیو زمانی منتشر می‌شود که جمهوری‌خواهان پس از ماه‌ها تردید، سرانجام تصمیم گرفته‌اند هر طور شده نامزد میلیاردر این حزب را از سر راه بردارند. این در حالی است که غول املاک و مستغلات در 10 ایالت از دیگر نامزدهای حزب جمهوری‌خواه پیشی گرفته است. اگر وضع به همین منوال ادامه یابد، حزب جمهوری‌خواه ناچار خواهد شد ترامپ را به عنوان نامزد این حزب در انتخابات نهایی ریاست‌جمهوری آمریکا، معرفی کند. 

ترامپ در کلیپ منتشر شده، در پاسخ به پرسشی درخصوص نقش «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در مذاکرات هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی، می‌گوید: «کلینتون را همواره افراد بسیار خوبی احاطه کرده‌اند. من فکر می‌کنم وی در مذاکرات با ایران، موفق عمل خواهد کرد.»

در بخش پایانی این ویدیوی ضدایرانی، آمده است: «کهنه‌سربازان آمریکایی خواستار قضاوتی شفاف درخصوص  است. ما کسی را که با اوباما، کلینتون و کری موافق است، نمی‌خواهیم.»   




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار