انتقاد رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از ترامپ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از دونالد ترامپ به علت بی تفاوتی دربرابر گروه های نژادپرست سفید پوست انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پل رایان در سخنانی درباره دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ضمن انتقاد از وی به علت کوتاهی در تقبیح کردن اقدامات و مواضع گروههای نژاد پرست سفید پوست، گفت: امروز، جمهوریخواهان در یازده ایالت رأی خواهند داد، ریسک ها زیاد است، اکنون لحظه ای است که ما باید بحثی جدی درباره سیاست ها و برنامه هایی داشته باشیم که برای اعاده ایده آل های آمریکا ضروری است.

وی افزود: اما برعکس، شاهدیم که در روزهای اخیر، گفتگوها درباره گروه های نژاد پرست سفید پوست بوده است.

رایان افزود: من می خواهم خیلی روشن و شفاف بگویم که اگر کسی می خواهد نامزد حزب جمهوریخواه باشد، نمی تواند طفره برود و بازی کند  بلکه باید هر گروه یا  افکاری را که مبتنی بر  تعصب باشد، رد کند.

وی افزود: این حزب مبتنی بر پیش داوری های افراد عمل نمی کند، ما خواستار بالاترین ایده آل ها هستیم. ما معتقدیم که همه انسان ها در دیدگاه خداوند برابر خلق شدند و در چشم دولت هم یکسان هستند.

این یک موضوع اساسی است، اگرکسی می خواهد نامزد حزب ما باشد، باید این مسئله را درک کند. اکنون زمان آن است که ما بازگردیم و ببینیم که چگونه می خواهیم بسیاری از مشکلات خانواده های آمریکایی را حل کنیم که در هفت سال ریاست جمهوری باراک اوباما با آن روبرو بوده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار