هرگونه عملیات راهسازی و حفاری تا 15 فروردین 95 در سطح استان ممنوع اشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: هرگونه عملیات راهسازی و حفاری در سطح شهرها ، معابر درون شهری و جاده های اصلی استان از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین 95 ممنوع است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،پژمان نیک اقبالی  در شورای ترافیک کهگیلویه وبویراحمد افزود:دستگاه های خدمات رسان و شهرداری های 17گانه استان نیز موظف هستند نسبت به ترمیم و بهسازی کوچه ها و حفاری های انجام شده تا قبل از 25 اسفند اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ورودی شهرهای استان چهره نازیبایی دارند و این مهم در کاهش مدت اقامت و جذب مسافران نوروزی نیز اثر منفی دارد، افزود: شهرداری ها نیز باید نسبت به پاکسازی ، بهسازی و خط کشی مبادی ورودی شهرها اقدامات لازم را تا فرارسیدن ایام نوروز انجام دهند.
نیک اقبالی همچنین از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و علائم گذاری آنها در سطح جاده های برون شهری استان اقدامات لازم را انجام دهد.
تاکنون بیش از 380نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی شده است.
نیک اقبالی نیروهای راهور، راهداری و دستگاه های خدمات رسان را خط مقدم برخورد با مسافران و میهمانان نوروزی دانست و از آنها خواست تا با رفتار مناسب زمینه جذب و رضایتمندی مسافران را فراهم کنند.
وی انصاف در قیمت ها را از مصداق های بارز رفتار مناسب با مسافران در ایام نوروز دانست و گفت: دستگاه های نظارتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز باید در این راستا دقت و نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.
وی از دستگاه های خدمات رسان استان نیز خواست نسبت به مستند سازی اقدام های انجام شده در ایام نوروز اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به بروز مشکلات ترافیکی در برخی تفرجگاه ها و مناطق گردشگری استان ضروری است زیرساخت های لازم برای پارکینگ خودروها در این مکان ها نیز فراهم شود.
نیک اقبالی اظهار کرد: مصوبات شورای ترافیک شهرستان ها بدون تصویب در شورای ترافیک استان قابلیت اجرائی ندارند
انتهای پیام /
برچسب ها: عملیات ، راهسازی ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.