بنیاد برکت 16 میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در گچساران هزینه کرد

فرماندار گچساران گفت: بنیاد برکت تاکنون بیش از 16 میلیارد و 400 میلیون ریال برای مدرسه سازی در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته این شهرستان هزینه کرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،عبدالرحیم رحیمی  افزود: از این میزان اعتبارات 15 میلیارد ریال برای ساخت دو باب مدرسه 15 و شش کلاسه هزینه شده است.
وی بیان کرد: همچنین یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت برای ساخت یک باب مسجد در امامزاده جعفر هزینه شد.
رحیمی تصریح کرد: مدرسه 15 کلاسه برکت در زمینی به مساحت شش هزار و 500 متر مربع با دو هزار و 400 متر مربع زیربنا از مهمترین این طرح هاست.
فرماندار گچساران افزود: این مدرسه با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال ساخته شده که از این میزان اعتبار پنج میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت تامین شده است.
وی گفت: مدرسه شش کلاسه تلخاب شرین با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال از سوی موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گچساران ساخته شده است.
وی اظهار داشت: این مدرسه دارای 780 مترمربع ساختمان آموزشی و یک هزار و 500 مترمربع محوطه سازی است.
فرماندار گچساران گفت: بنیاد برکت به عنوان نهاد با برکتی برای خدمت رسانی به توسعه فضاهای آموزشی مناطق محروم تلاش زیادی کرده است.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.