در سال 94 صورت گرفت

توزیع 162 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در بویراحمد و دنا

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا از توزیع 162 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی و کاهش 30 درصدی توزیع و مصرف نفت سفید در دو شهرستان بویراحمد و دنا خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سالار خشایی، با اشاره به اینکه در سال جاری میزان فرآورده‌های مورد نیاز در سطح دو شهرستان بویراحمد و دنا را فراهم و توزیع کردیم، گفت: در سال 94 بیش از 162 میلیون انواع فرآورده نفتی در دو شهرستان بویراحمد و دنا توزیع کردیم.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا ادامه داد: از سرجمع 162 میلیون انواع فرآورده نفتی 90 میلیون لیتر بنزین، 12 میلیون لیتر نفت سفید، 57 میلیون نفت گاز و بیش از 3 میلیون بنزین سوپر توزیع شد که در بخش توزیع و مصرف بنزین و نفت‌ گاز افزایش 6 درصدی داشتیم.

خشایی در ادامه با اشاره به رشد 6 درصدی مصرف بنزین و نفت گاز در دو شهرستان بویراحمد و دنا تصریح کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستانها و انتخابات هفتم اسفندماه میزان مصرف بنزین و نفت‌ گاز افزایش چشمگیری داشت.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه عمده مصرف نفت سفید توسط مناطق روستایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل گازرسانی به اکثر مناطق روستایی میزان مصرف نفت سفید 30 درصد کاهش داشته است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه سوخت تمامی مناطق روستایی و صعب‌العبور را تامین و توزیع کردیم، گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جهت هرگونه همکاری در خصوص سوخت‌رسانی یا رفع مشکلات سوختی تمام تلاش خود را به کار بسته است.

این مسئول تصریح کرد: بنزین و نفت گاز در 10 جایگاه فعال این دو شهرستان ارسال و توزیع و نفت سفید توسط 153 فروشندگی روستایی و شهری و عشایری ارسال و توزیع شد.

خشایی با اشاره به صعب‌العبور بودن برخی از مناطق روستایی دو شهرستان بویراحمد و دنا و عزم راسخ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ارسال و توزیع سوخت مورد نیاز به این مناطق تصریح کرد: خوشبختانه در فصل توزیع انواع فرآورده‌های نفتی نهایت همکاری را با فروشندگان روستایی و عشایری داشتیم.

وی ادامه داد: بیش‌ از 70 درصد نفت سفید در مناطق روستایی صعب‌العبور در قالب خرید اعتباری و امانی صورت گرفته که امیدواریم با توجه به پایان سال مالی فروشندگان روستایی هرچه سریع‌تر نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام کنند
انتهای پیام /
برچسب ها: فراورده ، نفتی ، لیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.