از سوی استانداری خراسان رضوی :

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله واعظ طبسی در مشهد برگزارمی شود

استاندار خراسان رضوی از عموم مردم استان و مشهد برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله واعظ طبسی دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی، گفت: از عموم مردم عزادار، علمای اعلام، اساتید، روحانیون، دانشگاهیان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصناف و انجمن های اسلامی، تشکل های دینی و زائران دعوت می شود در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

بر همین اساس اطلاعیه ای از سوی استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان صادر شده است که از عموم مردم عزادار دعوت شده تا در این مراسم شرکت کنند.
بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی
ایشان (آیت الله واعظ طبسی) برادری همدل و همزبان برای اینجانب و مریدی صدیق برای امام راحل (ره) و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند.
ارتحال فقید سعید، عالم مجاهد، فقیه مبارز و یار و یاور امام خمینی (ره) همرزم رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، آیت الله واعظ طبسی ( رضوان الله تعالی علیه) تولیت آستان قدس رضوی و نماینده معظم ولی فقیه در استان های خراسان و مدیریت عالی حوزه علمیه را به محضر بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مراجع عظام و حوزه های علمیه، بیت مکرم معظم له و مردم ولایت مدار ایران اسلامی و خراسان به ویژه مشهد مقدس تسلیت عرض نموده ، برای آن عالم وارسته و به خدا پیوسته رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد متعال مسالت می نماییم.
مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی از طرف استانداری خراسان رضوی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان روز دوشنبه 94.12.17 از ساعت 9 صبح تا 11 در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.