اردبیل؛

تولید 3 میلیون اصله نهال در استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده ۳ میلیون اصله نهال در استان اردبیل تولید می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده 3 میلیون اصله نهال در استان اردبیل تولید می‌شود.

وی گفت: امسال یک میلیون و 200 هزار اصله نهال براساس جمعیت استان اردبیل تولید شده که در بین مردم استان اردبیل توزیع می‌شود تا با این امر بتوانیم زمینه توسعه فضای سبز و منابع طبیعی را در سطح استان اردبیل فراهم کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه توزیع این تعداد نهال در استان اردبیل در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل شروع می‌شود، افزود:‌ مردم استان اردبیل می توانند با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح شهرستان‌ها برای تامین نهال‌های مورد نیاز خود در راستای افزایش فضای سبز اقدام کنند.

هدایت در ادامه تصریح کرد: توزیع نهال در کنار اینکه زمینه توسعه فضای سبز و درختکاری را در استان فراهم می‌کند، زمینه‌ساز فرهنگسازی در مورد صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در استان نیز می‌شود که این امر یکی از اولویت‌های اساسی در راستای صیانت و حفاظت از منابع طبیعی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، اصله ، نهال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار