اردبیل؛

توزیع ۳۰هزار اصله درخت و درختچه در بین شهروندان اردبیل

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: بیش از ۳۰ هزار اصله درخت و درختچه با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز در بین شهروندان اردبیل توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، بهروز محبی افزود: توزیع این تعداد نهال، درخت و درختچه برای اسفندماه امسال و برنامه های روز درختکاری پیش بینی شده است.

وی با اشاره به کاشت سالانه درخت در روز درخت‌کاری متذکر شد: از اول اسفندماه مقدمات کاشت درختان فراهم و گونه‌های درخت و درختچه مناسب تهیه و در ادامه در روز ۱۵ اسفند درخت‌کاری انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل این اقدامات را در راستای ترویج فرهنگ درختکاری برشمرد و تأکید کرد: نهال‌ها، درخت و درختچه ها به صورت رایگان در چهار نقطه از شهر اردبیل در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

محبی به کاشت گل‌های بهاری در اسفندماه و آستانه عید نوروز در سطح معابر و فضای سبز اشاره کرد و افزود: در آستانه عید نوروز کاشت گل‌های فصلی در فضاهای سبز و پارک‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های آخرسال این سازمان در بحث فضای سبز و ایجاد فضای با نشاط در جامعه، از برپایی سفره هفت‌سین در میادین بزرگ شهر اردبیل خبر داد.

محبی گفت : همانند سال گذشته سفره‌های هفت‌سین به تعداد مورد نیاز و با نماد هفت سین و عید نوروز در میادین شهر اردبیل برپا می‌شود.

وی بابیان اینکه میادین اصلی و پرتردد سطح شهر برای برپایی سفره‌های هفت‌سین انتخاب شده است افزود: در نوروز سال آینده در نظر داریم سفره‌های هفت‌سین با کیفیت مناسب جهت استقبال از عید نوروز و استقبال از مسافران نوروزی برپا کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.