شیراز؛

عامل برداشت های غیر مجاز، پشت میله های زندان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که از حساب شهروندان به صورت غیرمجاز برداشت می کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در پی مراجعه افرادی به پلیس فتا و اعلام برداشت های غیر مجاز از حساب هایشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در تحقیقات و بررسی ها دریافتند که مبالغ برداشت شده از این افراد از پایانه خرید در یکی از فروشگاه ها بوده است که بلافاصله صاحب فروشگاه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت افزود: متهم که فردی به نام "س – ر" است در پلیس فتا و پس از مشاهده دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف و بیان كرد، از اطمینان شهروندان سوء استفاده كرده و هنگام کسر مبلغ خرید از طریق دستگاه کارت خوان علاوه بر مبلغ خرید مبالغ دیگری را نیز از حساب آنان کم می كردم.
سرهنگ القاصی مهر با اشاره به این که این متهم تاکنون مبلغ بیش از یکصد میلیون و 500 هزار ریال از این طریق از شهروندان کلاهبرداری كرده است، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و ارجاع به دستگاه قضائی از آن طریق روانه زندان شد.
وی به شهروندان توصیه كرد: برای این که مورد کلاهبرداری افراد شیاد قرار نگیرند، از اعلام رمز کارت بانکی خود به دیگران خودداری و متصدیان فروشگاه ها را ملزم كنید دستگاه pos را در دسترس آنان جهت پرداخت الکترونیکی قرار دهند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت همچنین به شهروندان هشدار داد: رمز کارت های بانکی را بر روی آنها یادداشت نکرده و یا در کنار آنها نگهداری نکنند، از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند که آنها را می شناسند و مراقب پیامک های کلاهبرداران باشند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.