تشدید نظارت بر واحدهای صنفی مه ولات

رئیس اتاق اصناف مه ولات از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان از 15 اسفند تا 15 فروردین خبر داد گفت: از ابتدای امسال 46 واحد متخلف در سطح شهرستان مه ولات پلمپ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،سید محمد خوشنواز افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۶ هزار و ۸۲۶ مورد بازرسی توسط تیم های اتاق اصناف در سطح شهرستان مه ولات صورت گرفته است.

وی گفت: عدم نصب اتیکت قیمت، گرانفروشی و کم فروشی، نداشتن پروانه کسب و عدم صدور فاکتور از مهم ترین مواردی است که منجر به پلمپ این واحدهای صنفی شد.

رئیس اتاق اصناف مه ولات با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارتی نوروز از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، افزود: بیشتر نظارت ها در این مدت بر واحدهای صنفی آجیل و خشکبار، قنادی ها، کیف و کفش، پوشاک، میوه و تره بار و گوشت و مرغ خواهد بود.

خوشنواز گفت: گشت های ویژه نوروز با همکاری و مشارکت بازرسین اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت، اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان و اداره میراث فرهنگی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی می توانند با سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و تماس با شماره تلفن ۵۶۷۲۶۰۸۰ مربوط به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس بگیرند.

انتهای پیام//

برچسب ها: تشدید ، نظارت ، واحد ، صنفی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.