در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مستقلین،70 نفر نماینده باقیمانده و رأی اصولگرایان سه فاکتور تعیین کننده ریاست مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی‌گفت:نماینده های مستقل،70 نفر نماینده باقیمانده و رأی اصولگرایان سه فاکتور تعیین کننده ریاست مجلس هستند.

lkایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با رئیس مجلس دهم گفت: صحبت کردن در رابطه با ریاست مجلس آینده زود است زیرا حدود 70 نماینده هنوز مشخص نشده اند و اینکه رویکرد مستقلین هم هنوز معلوم نیست.

وی در رابطه با احتمال ریاست بین عارف و لاریجانی گفت: واقعیت موضوع این است که بین لاریجانی و عارف به تناسب آن 70 نماینده نامشخص و مستقلین و بخشی از آرای اصولگران می‌شود قضاوت کرد و هر سه بعد مطرح است.

وی افزود: یک بعد در رابطه با بحث مربوط به حوزه مستقلین و یکی هم بحث 70 نفر نماینده باقیمانده و یکی هم رأی اصولگرایان است که این سه فاکتور تعیین می‌کند که چه کسانی می‌توانند در رأس ریاست قرار گیرند و بین این دو نفر باید براساس این طرح تعیین شود.

ندیمی در ادامه بیان کرد: در مجلس بحث‌های چپ و راست در مورد اشخاص ممکن است توافقات متفاوت باشد مثلا در مجلس ششم برای تعیین ریاست آن هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان به رئیس مجلس ششم رای دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید منتظرماند تا چیدمان مجلس کامل شود و بعد براساس آن نظر داد زیرا هنوزاعضای مجلس کامل نسیت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ندیمی ، مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار