شیراز؛

فعالیت با دوچرخه تا بالگرد در ایام نورز

جمعیت هلال احمر استان فارس در ایام نوروز با بیش از 40 پایگاه و 590 امدادگر آماده خدمت رسانی به مسافران نورزی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در ایام نوروز دو طرح اصلی و چهار طرح فرعی اجرا می شود، که طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین 95 ، و طرح ایمنی سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند تا 14 فروردین 95 اجرا می شوند.
کامبیز قهرمانی ادامه داد: طرح امداد و نجات توسط حوزه معاونت امداد و نجات هلال احمر در 22 پایگاه ثابت، 20 پایگاه موقت و یک پایگاه تیم توانا شامل بانوان امدادگر در نزدیکی شهر شیراز اجرا می شود.
به گفته وی یک پایگاه امداد هوایی هم آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس مهم ترین وجه امداد رسانی را در بخش حوادث جاده ای دانست و افزود:591 امدادگر، امدادرسانی حوادث و سوانح جاده ها و اسکان مسافران در راه مانده را بر عهده دارند.
کامبیز قهرمانی از حضور امدادگران با دوچرخه در مکان های سیاحتی، زیارتی و گردشگری خبر داد و تصریح کرد: طرح ایمنی و سلامت توسط معاونت امور جوانان هلال احمر صورت می گیرد که 31 جایگاه ثابت و 10 جایگاه سحاب (مخفف سامانه حرکت های امدادی و بشر دوستانه) به عنوان مجری در این طرح امدادرسانی می کنند.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: در ایام نوروز همچنین چهار ایستگاه سلامت هر روزه با 82 نفر در کنار جوانان در زمینه مسایل ایمنی و سفر، برپایی خیمه های نماز و برنامه های ویژه کودکان فعالیت می کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار