زنجان؛

دستگيري3 سارق با 5 فقره گردنبند قاپی از زنان سالخورده در خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از دستگيري 3سارق حرفه اي و اعتراف به 5فقره گردنبند قاپي از زنان سالخورده خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ بهرام خليلي با اعلام این خبر گفت:با وقوع چند فقره گردن بند قاپي در شهر قيدار كه شخصي ناشناس اقدام به سرقت گردنبند از گردن زنان سالخورده مي كرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري 11 قيدار قرار گرفت.

وی افزود:در تحقيقات ميداني و بررسي دوربين هاي مداربسته محل سرقت و تردد و مسير فرار يكي از سارقان مشخص شد متهم فردي حدودا 25 ساله داراي سوشرت كلاه دار و شلوار كتان سفيد است كه در ادامه تحقيقات يك نفر مظنون به نام "ع-م" ساكن قيدار شناسايي و دستگير شد .

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده ادامه داد:با توجه به تطابق مشخصات يكي از سارقان به فرد دستگير شده از وي بصورت كامل تحقيق و با دستور قضايي از منزل متهم نيز بازرسي به عمل آمد و البسه اي كه متهم در حين سرقت بر تن داشت نيز كه در منزلش مخفي كرده بود كشف شد و با توجه به دلايل و مستندات موجود و تصاوير و فيلم دوربين هاي مدار بسته متهم لب به اعتراف گشود.

خليلي تصريح كرد: متهم معترف شد در چند ماه گذشته چندين فقره گردنبند قاپي انجام داده و با شناسايي خانم هاي سالخورده و مسن اقدام به قاپ زني طلاء مي كرده كه در ادامه همدستان خود را به نامهاي 1-"م-ع" 2-"م-الف" را معرفي كه آنها نيز در عملياتي حساب شده دستگير شدند.

رئيس پليس خدابنده با بيان اين مطلب كه سارقان 3 مورد نيز سرقت نافرجام داشته اند خاطر نشان كرد: پس از تشكيل پرونده و احضار مالبختگان و شناسايي سارقان توسط آنها متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.