زنجان؛

مدرسه ، عرصه ای برای آشنايي با آداب و رسوم اجتماعیو قانون مداری است

فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: مدرسه ، عرصه ای برای آشنايی با آداب و رسوم اجتماعی و قانون مداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛ سرهنگ فريدون اوجاقلو در جمع دانش آموزان دبيرستان دخترانه عصمت آببر گفت: مدرسه عامل تجهيز دانش آموزان به اخلاق و مهارت هاي اجتماعی است اگر با مهارت هاي اجتماعی چون مثل خشم ، ارتباط موثر وهمدلی و... آشنا نباشيم ممکن است علاوه بر اينکه براي خودمان مشکل به وجود مي آوريم جامعه را هم به يک سمت و سويی ببريم که به عنوان يک جامعه نا امن معرفي بشود .

سرهنگ اوجاقلو افزود: دانش آموزان بعد از نهاد خانواده در مدارس جامعه پذير مي شوند و يک عرصه اجتماعی است که بايد در آن با آداب ورسوم اجتماعی آشنا وقانون مدار خواهند شد .

وی ادامه داد : عامل ديگري که در مدرسه مي تواند باعث ارتقاء دانش اجتماعي براي دانش آموزان شود ، آشنايي با مشکلات و معضلات جامعه و نحوه مقابله با اين معضلات با فراگيری مهارت هاي اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم افزود: امروز دشمنان ايران اسلامي با استفاده از تهاجم فرهنگي، فرزندان ما را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلي خانواده را دارند و در اين ميان افزايش آگاهی و بصيرت خانواده سد محکمی در مقابل حربه شوم آن ها خواهد بود و امروزه بصيرت و آگاهی رمز موفقيت در مقابل خطرات موجود در جامعه است.

اين مقام مسئول خطاب به دانش آموزان گفت: يقين بدانيد که دغدغه ي پليس،سلامت جسم وروح شما درتمام دوران زندگی وفراتر از دوران تحصيل می باشد،چراکه سلامت شما سلامت خانواده ی آينده شما را تضمين مي کند وسلامت خانواده شما نيز ضامن سلامت وامنيت جامعه خواهد بود


انتهای پیام/ن

برچسب ها: مدرسه ، آداب ، قانون ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.