دولت در خرداد ماه 94/

از آخرین اظهارات بقایی قبل از بازداشت تا معرفی قاضی‎زاده هاشمی به عنوان موفق‌ترین وزیر کابینه یازدهم

مهمترین عناوین خبری دولت در خرداد ماه سال 94 را در گزارش ذیل بخوانید.

از آخرین اظهارات بقایی قبل از بازداشت تا معرفی قاضی‎زاده هاشمی به عنوان موفق‌ترین وزیر کابینه یازدهمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین خبری دولت در خرداد ماه سال 94 به شرح ذیل است:


اعلام آمادگی دولت برای کمک به اجرای گسترده طرح تجهیز اراضی زراعی به روش‌های نوین آبیاری

بیش از یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران که به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شده بود، روز سه شنبه با حضور رییس‌جمهوری در یکی از باغات شهریار به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

توسعه اقتصاد خلاق، گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی است

رییس جمهوری، توسعه اقتصاد خلاق را گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و بر لزوم تسهیل و حمایت از ورود گسترده بخش خصوصی به ویژه انجمن های تخصصی به این مقوله و استفاده از تجربیات جهانی تأکید کرد.


طرحی که از ابتدا زمین خورد/فریاد دادخواهی کارمندان انتقالی از پایتخت بدون پاسخ

انتقال کارکنان از پایتخت و کلانشھرھا که با هدف تمرکز زدایی در دولت پیشین کلید خورد بدون نتیجه رها شده و کارمندانی که در این طرح شرکت کردند، نیازمند و بلاتکلیف به حال خود رها شده‎اند و کسی پاسخگوی آنان نیست.


قویترین تیم هسته‎ای تاریخ مذاکرات در این دولت انتخاب شد/نباید بگذاریم اقتصاد ایران در خدمت شرکت‌های خارجی باشد/سفرهای خارجی مسئولان باید کاهش پیدا کند

معاون اول رئیس جمهور گفت: بدون شک قوی‌ترین تیم مذاکره کننده هسته‌ای تا حال حاضر در طول این موضوع مطرح شده در این دولت انتخاب شدند در دیپلماسی کشور تیم قوی‌ایی انتخاب شدند.


نرخ بیکاری در بین جوانان تحصیل کرده 21.8 درصد است/مجبوریم حذف یارانه بگیران را تا دهک‎های 5و6 ادامه دهیم

معاون وزیر کشور گفت: فکر می‌کردیم که دامنه تغییرات با حذف یارانه در دهک‌های بالا باقی می‌ماند اما مجبوریم تا حذف دهک‌های 5 تا 6 ادامه دهیم.


جزئیات یارانه تولید در سال 94 اعلام شد

وضعیت عملکرد ماده 8 قانون هدفمند کردن یارانه ها در ماه های اردیبهشت و خرداد سال جاری اعلام شد.



لایحه تمدید اجرای قانون ثبت اختراعات تقدیم مجلس شد

رئیس جمهور، لایحه «تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری» را برای طی تشریفات قانونی، تقدم مجلس شورای اسلامی کرد.


«صندوق‌های الکترونیکی» در 9 استان کشور جایگزین صندوق‌های سنتی می‌شوند

سخنگوی وزارت کشور از برگزاری انتخابات الکترونیکی در 9 استان کشور در انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان خبر داد.


آخرین اظهارات بقایی قبل از بازداشت + صوت

معاون اجرایی رئیس جمهور دولت دهم گفت : ما می‌خواهیم از جهانگیری به اتهام جابه‌جایی اسناد و مدارک و ثبت صندوق به نام خودشان شکایت کنیم زیرا این آقایان به دروغ مدعی هستند که این صندوق دولتی است و ما آن را به دولت برگرداندیم و همین طور اتهامات و ایرادات واهی که دارند انجام می‌دهند، شکایت می‌کنیم تا تکلیف 12 میلیارد تومان روشن شود.


تازه‎ترین اخبار بازداشت بقایی در گفت‎وگو با نزدیکان وی/جوانفکر: سفر هفته پیش "محمود احمدی نژاد" به همدان و استقبال بی‌سابقه مردم از او نمی‌توانست بدون تبعات باشد

عصر روز گذشته خبر بازداشت حمید بقایی در حالی از سوی سخنگوی قوه قضاییه اعلام شد که وی هیچگونه اشاره‎ای به جزئیات این بازداشت نکرد.


افزایش تولید در چارچوب سیاست‌ اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای دوساله دولت است

سخنگوی دولت گفت: تولید در بخش‌های مختلف در چارچوب سیاست‌ اقتصاد مقاومتی رشد فزاینده‌ای داشت و دولت در واقع یک گام اصلاحی در جهت استفاده منابع برداشت و در راستای بهبود درآمد و درمان جامعه و کاهش هزینه از جیب مردم، منابع را هدفمند در اختیار آنان قرار داد.


معرفی روسای ۲۲ دانشگاه / تاکید بر ضرورت شکل‌گیری عزم ملی برای مبارزه با اعتیاد

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور، روسای ۲۲ دانشگاه که کمیته این شورا صلاحیت آنها را بررسی و تایید کرده است، معرفی شدند.



مسئولیت‌پذیرفتن دولت یازدهم در سال 92 یک مدیریت جهادگونه بود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای تشخیص خدمات دولت یازدهم باید وضعیت کنونی را با دوران قبل مقایسه و بر اساس آن قضاوت کنیم، گفت: پذیرفتن مسئولیت‌ در شرایط سال 92 یک مدیریت جهادگونه بود که دولت یازدهم به خوبی توانست از پس آن بربیاید.


تصمیمات خوبی برای توسعه شتابان خراسان شمالی اتخاذ شد/ مردم استان همدلی و همزبانی خود را با خادمان خود به نمایش گذاشتند

رییس جمهوری با اشاره به تصمیمات خوبی که برای توسعه هر چه بیشتر و شتابان استان خراسان شمالی گرفته شده است، گفت: در این سفر مجموعاً اجرای ۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان برای سال‌های ۹۴ و ۹۵ به تصویب نهایی رسید که می‌تواند به روند پیشرفت استان شتاب دهد.


۱۰ میلیارد دلار برای مهار آب‎های مرزی اختصاص یافت

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۱۰ میلیارد دلار برای مهار آب‎های مرزی اختصاص یافت.


قاضی‎زاده هاشمی موفق‌ترین وزیر کابینه است

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه وزیر بهداشت موفق‎ترین وزیر کابینه است، گفت: در توسعه پایدار ما نیاز به جامعه‌ای سالم با انسان‌هایی سالم داریم.

سد سورک با حضور دکتر جهانگیری افتتاح شد

سد سورک با ظرفیت آبگیری 25 میلیون متر مکعب با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرکرد افتتاح و بطور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.


دومین سفر نخست وزیر عراق به تهران

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق پیش از ظهر امروز چهارشنبه برای دیدار و رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.


مردم ندای مظلومیت شهدا را به گوش جهانیان رساندند/ موفقیت دولت در مبارزه با رکود و تورم

رئیس‌‌جمهور گفت: مردمی که دیروز به خیابان‎ها آمدند دو پیام داشتند، اول رساندن ندای مظلومیت این بچه‌ها به گوش جهانیان و دوم تاکید بر این واقعیت که راه و مسیر شهیدان ادامه خواهد یافت.


آیین‌نامه‌های قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور تصویب شد/ آمادگی دولت برای تأمین نیازهای مردم در ماه رمضان

جلسه هیأت دولت به ریاست رییس‌جمهوری برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل جاری کشور پرداختند.



روابط تهران – بغداد راهبردی است/ ایران در مبارزه با تروریست‌های داعش در کنار عراق است

رئیس جمهوری در دیدار نخست‌وزیر عراق، روابط تهران – بغداد را روابطی راهبردی دانست و گفت: تقویت و گسترش روابط دو کشور نه تنها تأمین‌کننده منافع دو ملت، بلکه تأمین‌کننده منافع همه کشورهای منطقه است.



خبر استعفای معاون حقوقی رئیس جمهور تکذیب شد

مسئول دفتر معاون حقوقی رئیس جمهور خبر استعفای وی به منظور شرکت در انتخابات مجلس را شایعه خواند و تکذیب کرد.



کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش گلریزان ویژه كمك به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.


تصویب طرح جامع صیانت از خانواده معتادان بهبودیافته/ تأکید بر تلاش هماهنگ نهادهای عمومی و مردمی برای نجات معتادان

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل و چند طرح پیشنهادی از جمله طرح جامع صیانت از خانواده معتادان بهبود یافته تصویب شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار