ایلام؛

150 میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه و شهرسازی چرداول

رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول گفت: تخصیص این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی با وجود مشکلات و محدودیت های مالی دولت تدبیر و امید برای حوزه راه و شهرسازی کم سابقه بوده است.

150 میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه و شهرسازی چرداولبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام اکبر وطن دوست اعلام کرد: زیرسازی، روکش آسفالت راه های این شهرستان با تخصیص این میزان اعتبار با شتاب و سرعت زیادی انجام گرفت و با بهره برداری از این پروژه ها ضریب راه روستایی و شهری شهرستان چرداول به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

وی آسفالت و لکه گیری، ایمن سازی و تعریض پل ها و جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز، نصب گاردریل و شانه سازی راه های اصلی و روستایی شهرستان چرداول را از جمله کارهای انجام شده در سال 94 عنوان کرد.

وطن دوست افزود: در سال 94 روکش آسفالت سرد و گرم، نصب علائم اخطاری و تابلوهای اطلاعاتی و هشدار دهنده، عملیات خط کشی راه ها، برف روبی و نمک پاشی نیز در طول راه های این شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی دولتی و ابنیه ها از دیگر برنامه های این اداره در سال جاری است، گفت: امسال 12 مورد دعاوی حقوقی علیه متصرفان به اراضی محدوده راه ها و ابنیه ها انجام گرفته و حریم قانونی جاده ها اعاده گردیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: اولویت نخست این اداره برای سال آینده تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و نیمه کاره در دست اجرا است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.