استقرار قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور مازندران در 3 نقطه از خوزستان

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: سه کمیته اطلاع‌رسانی خبری در هفت‌تپه، اندیمشک و خرم‌شهر مستقر شده و اخبار خبرنگاران را مخابره می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حسین قربانی با بیان اینکه خبرنگاران راهیان نور در چهار دوره 10 روزه به همراه کاروان‌های راهیان نور نوروز 95 در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: سه کمیته اطلاع‌رسانی خبری در هفت‌تپه، اندیمشک و خرم‌شهر مستقر شده و اخبار خبرنگاران را مخابره می‌کنند.

وی هدف از راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور را انسجام، هم‌افزایی و ایجاد وحدت رویه عنوان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور، بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور در مقابله با جنگ نرم به‌شمار می‌آید.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران وحدت رسانه‌ای را یکی دیگر از اهداف اعزام اصحاب رسانه در قالب کاروان راهیان نور عنوان کرد و یادآور شد: نخستین گروه اصحاب رسانه از 15 اسفند سال‌جاری به این مناطق اعزام ‌شدند.

قربانی در پایان گفت: این حرکت رسانه‌ای با همکاری خانه مطبوعات، بسیج رسانه، استانداری مازندران و دیگر تشکل‌های استان برای تعالی‌بخشی فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار