خلا جایگاه دبیرخانه دائمی مفاخر در تربت جام

فرماندار تربت جام گفت: خلا جایگاه دبیرخانه دائمی مفاخر در شهرستان کماکان دیده می شود و باید هر چه سریع تر نسبت به تشکیل آن اقدام شود.

خلا جایگاه دبیرخانه دائمی مفاخر در تربت جام

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رستمی، در جمع اعضای ستاد اجرایی کنگره جهانی عبدالرحمان جامی با انتقاد از عدم تشکیل دبیرخانه مفاخر اظهار کرد: دستگاه های مرتبط با مفاخر باید در برگزاری کنگره حضور داشته باشند و در اسرع وقت نسبت به تشکیل آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای همایش ها و کنگره های مفاخر باید چارت و ساختار تعریف کنیم ، افزود: یکی از خروجی های عملی همایش، ساختار درست کردن است که همه زحمات روی دوش چند نفر خاص نباشد.

فرماندار تربت جام در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه در حوزه های فرهنگی نیاز به جراحی محکم و کار انقلابی داریم، بیان کرد: برای حل معضل ۴۰ نفر متکدی که درسطح شهر هستند چندین جلسه گذاشتیم در آخر هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

گفتنی است در این نشست مسئول و دبیرگنکره جهانی عبد الرحمان جامی در ارتباط با شخصیت عبد الرحمان جامی و مجموعه اقداماتی که تاکنون انجام شده است و پیشبرد مسایل فرهنگی و اجرای کنگره گزارشی ارائه کردند .


انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.