شیراز؛

بارگزاری اطلاعات سلامت نوروزی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بارگزاری اطلاعات سلامت نوروزی برای استفاده هموطنان در پایگاه اینترنتی دانشگاه، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر احمد رضازاده با اشاره به تمهیداتی که برای سلامت مردم در روزهای تعطیلات نوروزی اندیشیده شده است، افزود: این اقدامات در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، به صورت روزانه رصد می شود.
او با اشار به بازدیدهای روزانه اعضای این ستاد از مراکز درمانی استان و مراکز مرتبط با بهداشت و سلامت مردم، ادامه داد: هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه موردی مبنی بر رعایت نکردن بهداشت، مراتب را با شماره 190 در میان بگذارند.
دکتر رضازاده شماره تماس 1819 را دیگر دریچه ارتباط دانشگاه با مردم در طول تعطیلات نوروز معرفی کرد و گفت: این شماره تلفن چهاررقمی، به صورت شبانه روزی در روزهای نوروز، آماده پاسخگویی به نظرات شما در خصوص نحوه خدمت رسانی در مراکز درمانی استان است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، اضافه کرد: شماره تلفن 1590 برای پاسخگویی به پرسش های مردمی در خصوص خدمات پزشک خانواده و شماره تماس 32331017 یا 1490 برای پاسخگویی به پرسش های دارویی ، در روزهای نوروز فعالیت دارد.
او یادآور شد: مسافران نوروزی و مردم استان فارس می توانند برای دسترسی به اطلاعات داروخانه ها، پایگاه های سلامت جاده ای، مطب های پزشکی خانواده و نکات مربوط به سلامت در روزهای نوروز، به لینک بالای صفحه پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم زپشکی شیراز به نشانی اینترنتی  http://www.sums.ac.ir/fa/index.html  مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار