شیراز؛

موفقیت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در جشنواره نشریات

نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نهمین جشنواره نشریات دانشجویی كشور، موفقیت های چشمگیری به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی كشور، تمام دانشگاه ها اعم از علوم پزشكی، وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و سایر دانشگاه ها حضور داشته و در چنین رقابت سخت و دشواری، دانشجویان اهل قلم این دانشگاه توانستند بهترین رتبه ها را از آن خود سازند.
دكتر كوروش عزیزی ادامه داد: در این جشنواره كه به "تیتر 9" موسوم شده است؛ دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی شیراز، 10 رتبه برتر در میان تمام دانشگاه های كشور و 23 عنوان برتر در میان دانشگاه های علوم پزشكی كشور، کسب کردند که در مجموع، رتبه سوم را در میان تمام دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور، به دست آوردند.
دکتر عزیزی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا بتوانیم در دهمین جشنواره نشریات دانشجویی كشور، رتبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بهبود بخشیده و جایگاهی شایسته تر، به دست آوریم.
جشنواره سراسری نشریات دانشجویی كشور، هر ساله، با رویكردی آینده نگر و توسعه محور و با هدف شناسایی استعدادهای برتر، تقویت توانمندی های موجود در این بخش، معرفی این امكانات و تقدیر از تلاش های دانشجویان فعال در عرصه نشریات دانشجویی، برگزار می شود.
در نهمین جشنواره سراسری دانشگاه های كشور، حامد روحی فرد در بخش نشریه صنفی، علیرضا صمدی در بخش مقاله صنفی، زهرا رضوی در بخش مقاله اقتصادی، صادق آرامش در بخش مصاحبه، مرتضی بناكار به دلیل انتشار نشریه فرهنگی فانوس و طراحی و گرافیک، سعیده معتضدیان در بخش مقاله سیاسی، محسن محمدی نشریه علمی "راز سیب" و افشار راستی به دلیل مقاله دینی و قرآنی، رتبه های برتر را به دست آوردند.

انتهای پیام/ن


برچسب ها: موفقیت ، علوم ، پزشکی ، نشریات ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار