عیدی تالار هنر به مخاطبان در هشتم فروردین 95/ کیفیت نمایش‌ها در نیمسال دوم 94 افت کرد

شهرام کرمی گفت: به علت زیاد شدن تعداد اجراهای نمایش و ایجاد سالن‌های خصوصی در شش ماه دوم سال دچار افت کیفیت شدیم.

شهرام کرمی، مسئول تالار هنر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد این مجموعه در سال 94 بیان کرد: در تالار هنر با استفاده از تعطیلات مناسبتی و در کمترین زمان بدون این که به روند اجراها لطمه وارد شود، اقدام به بازسازی سیستم نور و صدا کرده‌ایم و در شرایط حاضر سیستم نور و صدا بسیار مجهز و با قابلیت‌های مناسب برای اجرا آماده خدمات رسانی است.

وی درباره رویکرد تالار هنر در سال 95 اظهار داشت: اجراها در سال 95 از هشتم فروردین ماه آغاز می‌شود و بزرگداشت روز جهانی تئاتر هم همزمان با آن آغاز خواهد شد، همچنین در سال 95 جلسات نقد و بررسی کارگاه آموزشی نشست تخصصی تشکیل باشگاه مخاطبان برگزار خواهیم کرد.

کرمی در راستای تعداد نمایش‌های اجرا شده در سال 94 عنوان کرد: نزدیک به 15 نمایش هر کدام 30 شب اجرا شد که در مجموع می‌توانیم بگوییم بیش از 450 اجرا داشته‌ایم و 67 هزار تماشاگر را میزبان بود‌ه‌ایم.

وی افزود: البته برای سال آینده تلاش هایمان را در حوزه تبلیغات دارای کیفیت بالاتری می‌کنیم تا شاهد مخاطبان بیشتری باشیم.

مسئول تالار هنر درباره افت اجراها در نیمه دوم سال 94 گفت: به علت زیاد شدن تعداد اجراهای نمایش و ایجاد سالن‌های خصوصی در شش ماه دوم سال دچار افت کیفیت شدیم، اما با برنامه‌های جدید در سال آینده شاهد نمایش‌های بیشتری در تالار هنر خواهیم بود.

وی ادامه داد: گروه‌های نمایشی برای اجرا در شش ماه اول مشخص شده‌اند و کارگردان های چون مریم کاظمی، جواد انصافی، رضا فیاض و غیره آثار خود را روی صحنه می‌برند.

کرمی در خصوص عیدی تالار هنر به مخاطبانش بیان کرد: عیدی ما و هنرمندان تئاتر به مخاطبان اجرای نمایش در ایام عید است که تماشاگران هم با آمدن و تماشای آثار می‌توانند به ما عیدی خاص خودشان را بدهند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار