زاهدان،

غار پیزگلی سورکمب کنارک پذیرای گردشگران نوروزی

عضو شورای اسلامی روستای سورکمب کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: غار پیزگلی این روستا به طول یک کیلومتر پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان; عضو شورای اسلامی روستای سورکمب کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: غار پیزگلی این روستا به طول یک کیلومتر پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

بجار بلوچ افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، جاذبه های تاریخی، مذهبی و تفریحی روستای سورکمب شهرستان کنارک آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به مکان های تفریحی و زیارتی روستای سورکمب ادامه داد: این روستا با توجه به داشتن جذابیت های زیبا از جمله زیارتگاه حاج حسین با 500 سال قدمت و قبرستان دمک با قدمت قبل از میلاد مسیح، همیشه عید نوروز مورد توجه مسافران بوده است.

عضو شورای اسلامی روستای سورکمب کنارک خاطرنشان کرد: مردم سورکمب همیشه با مهمان نوازی خود در تعطیلات نوروز لحظاتی خوشی را برای مسافران و گردشگران رقم زده اند.

روستای سورکمب با هزار و 326 نفر جمعیت در 30 کیلومتری شمال بندر کنارک در مجاورت محور ترانزیتی چابهار - ایرانشهر و راه آهن چابهار - زاهدان واقع شده است.

شهرستان کنارک در 700 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.


انتهای پیام /پ
برچسب ها: غار ، مسافر ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار