شیراز؛

مواظب کیف قاپ ها باشید

سرهنگ اسماعیل جهانبازی جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص پیشگیری از كیف قاپی به شهروندان و مسافران هشدار داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی افزود: از حمل كیف خود در مواقع غیرضروری بپرهیزید و هنگام دریافت پول از بانــك حركات اطرافیان خود به ویژه راكبان موتورسیكلت ها را در داخل و خارج بانك ، دقیقاً زیر نظر بگیرید.  
سرهنگ اسماعیل جهانبازی بیان کرد: معمولاً كیف قاپ ها در اطراف بانك ها، دفترخانه ها ، بنگاهها، مراكز خرید و نقاط خلوت كمین می كنند بنابراین هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماكنی مراقبت بیشتری از كیف خود به عمل آورید.  
وی ادامه داد: حتی الامكان برای تردد، از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنید و مراقب افراد ناشناسی كه به شما نزدیك می شوند باشید.  
جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اظهار کرد: هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با كیسه های نایلونی روشن یا ساك های غیراستاندارد حمل نكنید. و به هیچ وجه محتویات داخل كیف خود را در معرض دید افرادناشناس قرار ندهید.
سرهنگ اسماعیل جهانبازی تصریح کرد: كیف خود را با دستی كه مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کرده و از حركت در سطح خیابان جداً بپرهیزید و چنانچه مجبور به حمل پول نقد با كیف هستید، حتماً از كیفی استفاده کنید كه دارای دسته محكمی باشد.  
وی افزود: چنانچه مجبور به حمل پول نقد با كیف هستید، سعی کنید از اقوام یا دوستان خود به عنوان مراقب و همراه كمك بگیرید و به هنگام سوار شدن به اتوبوس های شهری و در اماكن شلوغ به جای گرفتن بند كیف، دهانه آنرا در دست گرفته وحتی الامكان كیف را در مقابل سینه خود قرار دهید.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار